Ofte stillede spørgsmål

HVILKE BETALINGSKORT KAN JEG BRUGE PÅ GIVINGDEER.DK?

Du kan betale med følgende betalingskort VISA, VISA/Dankort, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Debit, Maestro, MobilePay. Der tages ikke gebyr ved betaling

ER DET SIKKERT AT BETALE PÅ GIVINGDEER.DK?

Det er 100 % sikkert for dig at handle på givingdeer.dk. Vi samarbejder med sikre danske systemer inden for onlinehandel og online betalingssystemer. Vores betalingssystem leveres af Quickpay, som er en anerkendt leverandør af betalingsløsninger. Du kan læse mere om sikkerheden hos Quickpay.

HVORNÅR TRÆKKES PENGENE PÅ MIN KONTO?

Betalingen for din ordre trækkes først på din konto, når varen er pakket og afsendt fra vores lager.

KAN JEG BETALE VIA BANKOVERFØRSEL PÅ GIVINGDEER.DK?

Nej, det er desværre ikke muligt at betale via bankoverførsel på givingdeer.dk.

HVORDAN ER REGLERNE FOR RETURNERING?

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

I HVILKEN STAND SKAL VAREN VÆRE, HVIS JEG SENDER DEN RETUR
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, således varens værdi ikke forringes.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

HVORDAN FOREGÅR TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

HVOR SKAL JEG SENDE MIN VARE TIL, HVIS DEN SKAL RETURNERES?

Giving Deer Aps
Tronkærlund 32
8541 Skødstrup

Hvad skal jeg sende med tilbage? Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

OBS.: Det er vigtigt at pakken som returneres sendes med omdeling, da pakker uden omdeling ikke ender hos os. PostDanmark leverer ikke pakker uden omdeling til andet end pakkeshops.

HVORDAN GØR JEG, HVIS JEG GERNE VIL BYTTE MIN VARE TIL EN HELT ANDEN VARE?

Du returnere iht. vores returanvisninger ovenfor. Lav herefter en ny ordre via hjemmesiden, på den vare du ønsker i stedet. Vi sender din nye vare, så snart vi modtager din ordre.

KAN JEG BYTTE MIN VARE, HVIS JEG BOR UDEN FOR DANMARK?

Du returnere iht. vores returanvisninger ovenfor. Lav herefter en ny ordre via hjemmesiden, på den vare du ønsker i stedet. Vi sender din nye vare, så snart vi modtager din ordre.

HVORDAN VED JEG, AT I HAR FÅET MIN VARE RETUR?

Så snart vi får din vare retur, vil du modtage en mail fra os.

JEG HAR RETURNERET MIN PAKKE TIL JER, MEN KAN IKKE SE PENGENE PÅ MIN KONTO ENDNU?

Ved tilbagebetaling af ordrebeløb bør du forvente minimum 3-5 arbejdsdage, fra den dag vi modtager varen. Dette skyldes papirgangen i vores administration og påregnede bankdage for overførslen. I visse tilfælde kan der gå længere tid, før pengene er disponible på din konto. Dette skyldes typisk en afventningsperiode hos din bank, efter de modtager pengene fra os.

SKAL JEG SELV BETALE FOR RETURNERINGEN AF MIN VARE?

Du skal selv betale for emballage og porto i forbindelse med returnering af din vare. Såfremt din returnering skyldes enten en fejl på varen eller en fejl fra vores side, betaler vi selvfølgelig omkostningerne i forbindelse med returneringen. Husk altid at kontakte kundeservice (kundeservice@givingdeer.dk), inden du sender varer retur, hvis du oplever en fejl på dine varer.

HVAD GØR JEG, HVIS JEG HAR OPDAGET EN DEFEKT ELLER FEJL PÅ MIN VARE?

Hvis du opdager en fejl på din vare, når du modtager den, skal du kontakte vores kundeservice. Husk at oplyse dit ordrenr. og at beskrive fejlen på din vare. Vores kundeservice vil hjælpe dig med det videre forløb ift. at ombytte din vare eller give dig pengene retur.

JEG OPLEVER EN DEFEKT ELLER FEJL VED MIN VARE EFTER DE 14 DAGES RETURRET. HVAD GØR JEG?

Skulle du opleve defekter eller fejl ved din vare efter din 14 dages returret er udløbet, kan du kontakte kundeservice, og så vil vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe dig.

HVEM SKAL BETALE FOR PORTOOMKOSTNINGERNE VED REKLAMATION?

Når vi har modtaget din henvendelse angående en reklamation, sender vi dig typisk en returlabel, så du kan gratis kan sende din vare tilbage til os. Husk derfor altid at kontakte kundeservice, hvis du oplever en fejl på din vare.

HVAD KOSTER DET AT FÅ LEVERET MIN ORDRE i DK?

Vi sender med GLS. Levering til ønsket GLS pakkeshop koster det DKK 39,-

Levering til firmaadresse koster det DKK 39,-

GRATIS LEVERING

Når du køber for mindst DKK 399,- får du fri fragt på din ordre.

(gælder kun hvis din ordre skal leveres i Danmark)

LEVERER GIVINGDEER.DK TIL UDLANDET?

Givingdeer.dk tilbyder levering til følgende lande:

Tyskland: DKK 100,-

Storbritannien: DKK 125,-

Norge: DKK 150,-

Sverige: DKK 125,-

Færøerne: DKK, 325-

Grønland: DKK 450,-

(The standard delivery time for items shipped abroad is app. 5-10 business days).

HVOR LANG TID GÅR DER, FØR JEG MODTAGER MIN ORDRE?

Ofte vil vi levere indenfor 3-5 arbejdsdage, men i kampagneperioder eller travle perioder kan levering tage lidt længere tid.

Der skal påregnes 1 ekstra dags levering til Bornholm.

Bestiller du fra udlandet, vil leveringen, alt afhængig af hvilket land du bestiller fra, tage 5-10 dage.

(The standard delivery time for items shipped abroad is app. 5-10 business days).

HVOR LANG TID ER GLS OM AT LEVERE?

Alle ordrer leveres af GLS, hvor indenlandske pakker typisk når frem den følgende hverdag (dog undtaget Bornholm, Anholt og Læsø). I resten af Europa er leveringstiden for pakker 24-96 timer.

I forbindelse med ordrer, der falder sammen med helligdage og weekender, vil levering tage længere tid.

KAN JEG SELV HENTE MIN ORDRE PÅ GIVINGDEER.DK’S ADRESSE?

Ja, det kan du. Afhentes på Tronkærlund 32, 8541 Skødstrup. Vi skriver når pakken er klar til afhentning.

HVAD GØR JEG, HVIS JEG ER KOMMET TIL AT OPLYSE EN FORKERT ADRESSE?

Hvis du på din ordrebekræftelse, som du modtager pr. mail, kan se, at du har oplyst en forkert adresse, kontakt da hurtigst mulig kundeservice, så vi kan få rettet fejlen, inden din ordre afsendes.

HVAD SKER DER, HVIS GIVINGDEER.DK HAR SENDT MIN PAKKE AF STED TIL EN FORKERT OPLYST ADRESSE?

Typisk kommer pakken tilbage til givingdeer.dk, og vi vil kontakte dig for at få de rigtige adresseoplysninger, inden vi sender pakken af sted igen.

HVORDAN FOREGÅR BESTILLING OG BETALING?

www.givingdeer.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.

Eventuelle ekstra betalinger for fx. fragt vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.

Når du er klar til at bestille, klikker du på ”gå til indkøbskurven”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., vælger leveringsform, samt indtaster dine betalingsoplysninger.

Du kan ændre indholdet i indkøbskurven helt frem til, bekræftelsen af dit køb. Købet bekræftes ved at trykke på knappen ”Betal nu”. Herefter godkendes din ordre, og der sendes en bekræftelse til dig på mail.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser, og vi gør opmærksom på, at priserne kan skifte uden varsel.

Bemærk at der kan komme told og afgifter, når din ordre skal leveres i udlandet. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE. HVAD GØR JEG?

Har du ikke modtaget din vare inden for 1-3 hverdage, henvend dig da venligst til kundeservice på givingdeer.dk. Når vi modtager din henvendelse, undersøger vi sagen og kontakter dig mhp., hvad der skal ske.

Det er meget vigtigt, at du ikke selv efterlyser din pakke hos GLS.

Husk altid at oplyse dit ordrenummer i din henvendelse til kundeservice.

HVAD ER STATUS PÅ MIN ORDRE?

Vi behandler ordrer så hurtigt som muligt. Så snart varen er afsendt fra vores lager, modtager du SMS/e-mail med et trackingnummer på din pakke. Du kan med dit trackingnummer løbende følge din pakke via GLS.

KAN JEG ÆNDRE ELLER ANNULLERE MIN ORDRE?

Skulle du opdage en fejl i forbindelse med din ordre eller ønsker at afbestille, bedes du kontakte kundeservice. Såfremt ordren ikke allerede er behandlet og sendt, vil vi gøre, hvad vi kan for at imødekomme din ændring. Oplys altid dit ordrenummer, når du henvender dig til kundeservice, så kan vi hurtigere hjælpe dig.

JEG ER I TVIVL, OM MIN BESTILLING ER GÅET IGENNEM. HVAD GØR JEG?

Hvis du er i tvivl, om din ordre er gennemført – hvis du fx ikke har modtaget en ordrebekræftelse pr. mail – så kontakt kundeservice.

HAR GIVINGDEER.DK ANDRE VARER PÅ LAGER, END DEM DER VISES ONLINE?

Som udgangspunkt har vi kun de varer på lager, som du kan se online.

KOMMER UDSOLGTE VARER PÅ LAGER IGEN?

Det er forskelligt fra vare til vare. De varer, der er en del af vores basisudvalg, hvilket er en stor del.

PERSONDATAPOLITIK

Hos givingdeer.dk har vi en klar politik for behandling af dine data for at hindre ethvert misbrug af dine informationer.

HVILKE INFORMATIONER INDSAMLER GIVINGDEER.DK?

Når du køber online på givingdeer.dk, eller når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, indsamler og lagrer vi dine personlige oplysninger. Det er dit navn, adresse, e-mail og telefonnummer, der bliver registreret. Vi gemmer disse oplysninger for at kunne ekspedere din ordre hurtigst muligt, men også så du slipper for at indtaste dine oplysninger igen, hvis du er en tilbagevendende kunde hos os.

På givingdeer.dk indsamler vi statistik om, hvilke områder af websitet vores brugere besøger. Disse data bliver ikke indsamlet for den enkelte bruger. Vi bruger derimod data om alle vores brugeres navigation for at forstå, hvordan vores brugere som en samlet gruppe anvender givingdeer.dk, og forsøger på denne baggrund at gøre websiden bedre. Vi kan ikke se, hvor du kommer fra eller surfer hen på Internettet, når du forlader vores site. Derudover indsamler vi information om, hvilke produkter vores brugere, som en samlet gruppe, fortrækker. Denne information bruges også til at forbedre websitet. Vi sælger ikke eller på anden måde videregiver information om vores brugers brug og navigation på vores webside. Og vi sælger eller videregiver ikke dine købsinformationer til tredjepart.

VIDEREGIVER GIVINGDEER.DK INFORMATIONER TIL ANDRE?

Den information, du deler med givingdeer.dk, er fortrolig. Vi lejer eller sælger ikke dit navn, din email, din adresse eller nogen form for information om dig til andre. Undtaget data som ved lov skal udleveres.

HVORDAN BESKYTTER GIVINGDEER.DK MINE INFORMATIONER?

Når du handler på givingdeer.dk er dine informationer sikre. Vi kommer aldrig til at se dine kreditkortoplysninger, da alle transaktioner foregår gennem Quickpay.

HVORDAN KAN JEG TILMELDE MIG GIVINGSDEERS NYHEDSBREV?

Du kan tilmelde dig via vores tilmeldingsformular til nyhedsbrev.

HVAD FÅR JEG UD AF AT TILMELDE MIG NYHEDSBREVET?

Som modtager af nyhedsbrevet, sender vi dig e-mails med inspiration, gode tilbud, adgang til før-udsalg på vores webshop og konkurrencer.

HVOR OFTE MODTAGER JEG NYHEDSBREVE?

Maksimalt 1-2 gange i højsæsonen oktober til november, derudover i sporadisk omfang.

BLIVER MIN E-MAIL ADRESSE GIVET VIDERE?

Nej, selvfølgelig ikke. Din e-mail adresser bliver ikke givet videre til andre. Når du tilmelder dig Giving Deer’s nyhedsbrev, opbevarer vi dine oplysninger i overensstemmelse med vores persondatapolitik.

HVORDAN KAN JEG AFMELDE NYHEDSBREVET?

Du kan til altid afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at høre fra os. Følg linket, og indtast din e-mail adresse.

Har du gemt et sort BlandSelvJulekalender-indlæg fra 2015 og ønsker du nu kun et nyt omslag hertil så har du 3 muligheder

  1. Opgrader til et af vore nye og forbedrede julekalender-designs, 50 kr. Spar 20 kr. Vi sørger for at vores nye design og indlægget passer sammen.
  2. Opgrader til et af vore nye og forbedrede adventskalender-designs, 55 kr. Spar 20 kr. Vi sørger for at vores nye design og indlægget passer sammen.
  3. Vælg samme motiv som sidste år, 35 kr. Spar 25 kr. Vi sørger for at vores design og indlægget passer sammen.

Husk at noter dit gamle ordrenummer i “Ordre Bemærkning” når du går til betaling, så vi kan finde din bestilling i systemet og herefter får du rabatten.

I praksis så går du via shoppen og vælger en af kalenderne med både omslag og indlæg. Disse ligger i kategorien “Kalendere”. Her skal du vælge om det skal være en advents- eller en julekalender.

Vælger du mulighed 1 eller 2, kan du med fordel benytte “Byg en kalender” og derved finde lækkert indhold samtidig med at du sparer tid. Du skal blot i vindue 1 vælge “Har allerede en Giving Deer kalender” (fordi den har du allerede valgt ovenfor) eller blot vælge den kalender, du ønsker, hvis du ikke allerede har valgt en kalender ovenfor.

Skriv et svar

Shopping Cart
Scroll til toppen